مربی تیم فوتبال سایپا:

اشتباهات داوری به سود ما هم باشد، ناراحت کننده است

فلاحت زاده گفت: امتیازات زیادی را به دلیل اشتباهات غیرعمد داوری از دست دادیم اما باور کنید این اشتباهات حتی اگر به سود ما هم باشد، ناراحت کننده است.

اشتباهات داوری به سود ما هم باشد ناراحت کننده است/ نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی با فولاد داریمفرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا در آستانه دیدار با فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به نتایجی که در دور برگشت گرفته ایم، از لحاظ جدولی جزء جهار یا پنج تیم ابتدایی جدول نیم فصل دوم هستیم. هرچند اشتباهات داوری در  2 پیروزی اخیر ما مقابل سیاه جامگان و پدیده تاثیرگذار بوده و خودمان هم از این امر ناراحت هستیم اما این نکته را هم نباید فراموش کرد در این بازی ها برتر از حریفان بودیم. در بازی با پدیده سه موقعیت مسلم ما از سوی حامد شیری، ایوب کلانتری و محمدرضا خلعتبری از بین رفت و این گونه نبوده که اشتباهات داوری تنها دلیل برتری سایپا باشد.
 
وی ادامه داد سایپا در نیم فصل نخست، امتیازات زیادی را به دلیل اشتباهات غیرعمد داوری از دست داد و در رتبه های پایین جدول قرار گرفت.
 
فلاحت زاده با اشاره به ترمیم نقاط ضعف سایپا خاطرنشان کرد: با توجه به تقویت خط دفاعی در سه بازی اخیر خود، گل نخوردیم و نکته مهم تر این جا است که بازیکنان ما موفق شده اند گل های سه امتیازی به ثمر برسانند. خوشبختانه نقاط ضعف سایپا در نیم فصل نخست ترمیم شده و شک نکنید اگر بازیکنان جدیدمان با نفرات قبلی به هماهنگی کامل برسند، به نتایج خوب خود ادامه می دهیم. پیروزی های اخیر سایپا سبب شده وضعیت ما از آن شکل نامناسب خارج شود و بازیکنانمان برای ادامه رقابت های لیگ انگیزه بیشتری پیدا کنند. امیدوارم با تداوم حمایت های مدیریت باشگاه و تدابیرکادرفنی سه امتیاز بازی با فولاد را هم کسب کنیم.
 
مربی تیم سایپا افزود: با توجه به این که مقابل فولاد میزبان هستیم به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داریم. در این صورت به احتمال فراوان 2 پله در جدول صعود می کنیم. هرچند فولاد در بازی قبلی خود تا حدی از لحاظ داوری ضربه خورد اما امیدوارم داور بازی سایپا و فولاد بهترین عملکرد را داشته باشد تا هر تیمی استحقاقش را دارد، با پیروزی از این بازی خارج شود.
 
وی درباره آخرین وضعیت مهدی ترابی هافبک ملی پوش سایپا توضیح داد: ترابی پس از بازکردن گچ پای خود به تازگی تمرینات انفرادی را شروع کرده اما به احتمال فراوان از 2 یا 3 هفته دیگر در ترکیب سایپا قرار می گیرد.
 
فلاحت زاده درمورد حضور مهاجمان خارجی تستی در تمرین سایپا تصریح کرد: یک مهاجم مونته نگرویی به تازگی در تمرینات سایپا شرکت کرده است. یک جای خالی در فهرست نفرات تیم ما دیده می شود. پس از تکمیل این فهرست، دنبال رساندن بازیکنان به اوج هماهنگی می رویم.
 
 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره وضعیت علی رضا منصوریان در این تیم اظهار داشت: متاسفانه برخی از پیشکسوتان استقلال بدون درنظر گرفتن زحمات منصوریان، به وی انتقاد می کنند. دوست دارم به عنوان فردی که سال ها برای این تیم بازی کردم، بگویم منصوریان از لحاظ فنی و اخلاقی جزء مربیان خوب فوتبال ایران محسوب می شود و نباید تمام ضعف های استقلال را به گردن وی انداخت. منصوریان مجموعه جوان و خوبی را در این تیم به وجود آورده و تا حدی بدشانس بوده است. به هر حال در آستانه بازی حساس  استقلال مقابل السد به عنوان پیشکسوت استقلال وظیفه دارم از تیم محبوبم و سرمربی آن حمایت کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار