اختلاف خانوادگی که به فضای مجازی کشانده شد

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگيری جاعل صفحه اينستاگرام خبر داد و گفت: اين فرد به علت اختلافات خانوادگی با يکی از اقوام خود اقدام به ايجاد صفحه‌ای در اينستاگرام کرده بود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس٬سرهنگ نصرالله عباسی گفت:در پی مراجعه فردی به پليس فتا و طرح شکايتی مبنی بر راه‌اندازی صفحه‌ای در اينستاگرام با عکس وی و انتشار تصاوير و مطالبی خلاف واقع،موضوع در دستور کار پليس فتا قرار گرفت.

وی افزود:کارشناسان پليس فتا پس از انجام تحقيقات و اقدامات فنی و سايبری متهم را شناسايی و پس از هماهنگی قضايی نسبت به دستگيری وی اقدام کردند.

عباسی با اشاره به دستگيری متهم تصريح کرد: اين فرد به علت اختلاف خانوادگی که با يکب از اقوام خود داشته اقدام به اين امر کرده و تعدادی از تصاوير را در اين صفحه قرار داده است.

اين مقام انتظامی افزود:در تحقيقات مقدماتی متهم به جرم خود اعتراف كرد و انگيزه خود را انتقام‌جويی از شاکی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پايان از شهروندان خواست: به هيچ عنوان از عکس‌های شخصی خود در پروفايل‌های شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه استفاده نکنند و از نگهداری تصاوير و فيلم‌های شخصی و خانوادگی خود در تجهيزات که به اينترنت متصل می‌شوند خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار