عارف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گزارش حادثه پلاسکو را به دور از سیاسی کاری تهیه می‌کنیم/مسئولان باید از مردم عذرخواهی کنند

رئیس مجمع نمایندگان تهران گفت: تلاش داریم بدور از سیاسی کاری گزارش خود را در رابطه با حادثه پلاسکو تدوین کنیم.

گزارش حادثه پلاسکو را به دور از سیاسی کاری تهیه می‌کنیم/مسئولان باید از مردم عذرخواهی کنند
"محمدرضا عارف" رئیس مجمع نمایندگان تهران در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا امروز تعدادی از نمایندگان نسبت به گزارش شهردار تهران اعتراض داشتند، گفت: اعتراض جزو ذات نمایندگی است و مردم به آنها بدین منظور رای داده اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: کمیته بررسی حادثه پلاسکو که از سوی مجمع نمایندگان تهران تشکیل شده به کار بررسی خود به طور جدی و برای اقدامی بلند مدت ادامه خواهد داد تا بتواند در حوزه قانونگذاری و پیشگیری از چنین حوادثی اقدام کند.

عارف با اشاره به اینکه امروز دستگاه های اجرایی گزارش اقدامات کوتاه مدت خود را در مورد حادثه پلاسکو ارائه کردند، اظهار داشت: ما تلاش داریم بدور از سیاسی کاری گزارش خود را در رابطه با حادثه پلاسکو تدوین کنیم و اگر لازم باشد بیانیه ای در این مورد صادر می کنیم.

وی همچنین در واکنش به اینکه چرا برخی به دلیل وقوع این حادثه از مردم عذرخواهی نکرده اند، بیان داشت: عذرخواهی از مردم باید انجام شود و ما حتی در گزارش مجمع یک بندی در این رابطه آورده ایم، البته شاید در این میان برخی خود را بزرگتر از آن می دانند که از مردم عذرخواهی کنند.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار