برگزاری ششمین دوره دانش و معرفت افزایی در دانشگاه خوارزمی

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از برگزاری ششمین دوره دانش و معرفت افزایی در این دانشگاه خبر داد.

جعفر کیانی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ششمین دوره دانش و معرفت افزایی دانشگاه خوارزمی طی سه روز هفته گذشته برگزار شد.

وی ادامه داد: در برخی از جلسات روزهای آخر هفته بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید حضور داشتند که تا کنون این حضور بی سابقه بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی بیان کرد: در این دوره موضوعات آموزشی در زمینه های روش تدریس، موضوعات پژوهشی مانند آشنایی با منابع پایگاه های اطلاعاتی و معرفت افزایی مطرح و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

کیانی تصریح کرد: حضور اعضای هیات علمی و استقبال از این دوره‌ها ناشی از اخذ امتیاز برای ارتقا یا تبدیل وضعیت نیست چون اغلب اساتید از این امتیازات برخوردار هستند و صرفا به دلیل علاقه ای که به مباحث دارند در جلسات شرکت می کنند.

وی یادآورشد: در این دوره ۲ مبحث جدید مبنی بر آموزش مبتنی بر دیالوگ و مدیریت هیجان در آموزش توسط اساتید متخصص برگزار شد، همچنین مسایل مربوط به سفر های خارجی اعضای هیات علمی نیز توسط یکی از کارشناسان وزارت امور خارجه ارایه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار