الکترونیکی شدن پرداخت بدهی‌های گمرکی در بوشهر

مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: از حالا تجار و بازرگانان باید طرق سامانه جامع امومر گمرکی بدهی های خود بپردازند.

الکترونیکی شدن پرداخت بدهی‌های گمرکی در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهنام نوروزی صبح امروز با اشاره به این که سامانه جامع امور گمرکی در استان بوشهر اجرا شد، اظهار داشت: گمرکات استان بوشهر به سامانه جامع امور گمرکی مجهز شده است و تمام خدمات گمرکی به صورت الکترونیکی بدون دخالت دست انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه در 15 گمرک استان بوشهر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سامانه امکان ورود قاچاق کالا امکان‌پذیر نمی‌باشد.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر با بیان این که بدهی‌های گمرکی از طریق سیستم الکترونیکی پرداخت می شود، افزود: باین بدهی ها بر بر اساس ماده 7 قانون گمرکی مشخص می‌شود و تجار باید نسبت به پرداخت بدهی‌ها به صورت الکترونیکی انجام دهند.

نوروزی در مورد ترخیص و خدمات گمرکی تاکید کرد: این کارها از طریق سامانه جامع امور گمرکی انجام می‌شود و بدهی تجار و بازرگانان از این طریق کنترل می شود.

لازم به ذکر است که با استقرار این سیستم امکان جعل در اسناد و بروز تخلفات حذف شده است و تمام خدمات ترخیص کالا از طریق سامانه جامع امور گمرکی ارائه می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.