ایلام؛

افزایش خدمات به مسافران نوروزی

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: باید تلاش کنیم تا کیفیت خدمات سفر نوروز سال آینده در استان افزایش یابد.

افزایش خدمات به مسافران نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مهدی شریفی بیان کرد: استان ایلام در نوروز گذشته کارنامه درخشانی در پذیرش مهمانان نوروزی داشت و برای نوروز سال آینده با تمرکز بیشتر بر روی مسائل کیفی و نیازهای مربوط به مسافران از هم اکنون باید آمادگی لازم برای ایام نوروز و پذیرایی از مهمانان نوروزی را داشته باشد.

وی اظهارکرد: در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی و ارتقا خدمات سفر ویژه نوروز سال 1396 برنامه ریزی های لازم و هماهنگی با دستگاه های اجرایی مرتبط از قبیل تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی و گردشگری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروی انتظامی، دامپزشکی و جهاد کشاورزی به عمل آمده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: بازرسی و نظارت مستمر بر فعالیت و خدمات ارائه شده توسط مراکز عرضه مواد غذایی و رستوران ها، دفاتر هواپیمایی و ترمینال ها، مراکز درمانی و داروخانه ها و بازار شب عید از حیث مسائلی همچون گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و رعایت نکردن بهداشت در قالب گشت های مشترک با دیگر دستگاه ها ذیربط انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح نظارتی نورز 96 از ابتدای اسفند ماه تا پایان فروردین 96 به مدت 2 ماه ادامه خواهد داشت .
 
 
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.