همدان؛

فرهنگسرای ولایت همدان راه اندازی می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: پروژه فرهنگسرای ولایت خضر تا پایان بهمن ماه امسال راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا غلامی خجسته در بازدید از عملیات اجرای فرهنگسراهای ولایت خضر و کوی محمدیه بر تسریع در تکمیل و تجهیز این فرهنگسراها تاکید کرد و اظهار داشت: تا پایان بهمن ماه جاری فرهنگسرای ولایت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با قدردانی از تلاش شهرداری در تکمیل پروژه فرهنگسرای ولایت خضر افزود: فرهنگسرای ولایت یکی از فرهنگسراهای استاندارد شهرداری همدان است که افتتاح آن تاثیرات فرهنگی و اجتماعی بالایی در منطقه خضر خواهد داشت.

غلامی خجسته با بیان اینکه زمین این پروژه 5 هزار و 800 متر مربع در زیربنایی حدود دو هزار و 160 مترمربع احداث شده است، تصریح کرد: احداث این پروژه در چهار فاز است که فاز نخست آن فرهنگسرا بوده و هم اکنون این بنا در مرحله پایانی است.

وی عنوان کرد: پروژه فرهنگسرای ولایت خضر دارای قسمت‌های مختلف فرهنگی از جمله سالن اجتماعات، کتابخانه شبانه روزی، کلاس‌های مختلف قرآنی و فرهنگی، مشاوره، واحد اشتغال برای زنان بی سرپرست و بدسرپرست و نیز سالن ورزشی در زیرزمین این ساختمان است.

عضو شورای شهر همدان بیان کرد: فاز دوم فرهنگسرای ولایت خضر ساخت زمین چمن مصنوعی برای فوتبال به متراژ 600 متر مربع است که در حال حاضر زیرسازی آن توسط شهرداری منطقه یک انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه فاز چهارم پروژه فرهنگسرای ولایت خضر نیز احداث زورخانه است که سال آینده در بودجه سال 96 در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: برای افتتاح فرهنگسرا باید هر چه سریعتر دیوار مخروبه آن تخریب و بازسازی شود.

عضو شورای شهر همدان تاکید کرد: در راستای توسعه ورزش محلات والیبال باید سه زمین والیبال در کنار زمین چمن مصنوعی احداث شود که شهردار همدان قول داد اقدامات بیس‌ریزی آن اجرا شود و به بهره برداری برسد.

غلامی خجسته همچنین از احداث جایگاه ویژه تماشاگران برای زمین‌های فوتبال و والیبال فرهنگسرای ولایت خبر داد و گفت: شهردار همدان در این بازدید قول تکمیل پروژه تا زمان افتتاح را دادند که باید نظافت داخل ساختمان و تجهیز و آماده سازی آسانسور، کلاس‌ها و کتابخانه فرهنگسرا در اسرع وقت انجام شود.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.