لطف اله نسب:

حریفان قدرتمندی در رقابت های پینگ پنگ کشورهای اسلامی داریم/از بازیکنان چینی استفاده می کنیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: حریفان قدرتمندی در مسابقات کشور های اسلامی داریم اما تلاش می کنیم تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

حریفان قدرتمندی در رقابت های پینگ پنگ کشورهای اسلامی داریم/از بازیکنان چینی استفاده می کنیمجمیل لطف اله نسب سرمربی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت آماده سازی تیم ملی پیش از مسابقات کشور های اسلامی عنوان کرد : از آن جایی که بازیکنان ما هر چهار روز یکبار درگیر مسابقات لیگ برتر هستند ، پیش از عید زمان کافی برای برگزاری اردوی آماده سازی را نداریم . با این حال از چهارم یا پنجم فروردین تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ، قهرمانی جهان و کشور های اسلامی آماده می کنیم و در زمان هایی که فرصت باشد تمرینات لازم را برای بازیکنان برگزار می کنیم.

وی در ادامه و در خصوص حریفان ایران در رقابت های کشور های اسلامی بیان داشت : در دوره های گذشته تیم ملی ایران توانسته عنوان های خوبی کسب کند اما باید توجه کرد که حریفان قدرتمندی مانند قطر ، مصر ، تونس و عربستان هستند که از بازیکنان چینی خوبی استفاده می کنند که می توانند کارمان را کمی مشکل کنند

لطف اله نسب در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا در تمرینات تیم ملی از بازیکنان ملی پوش اسفاده می شود گفت:قطعا از این بازیکنان استفاده خواهیم کرد . در حال حاضر چند بازیکن چینی در باشگاه ها حضور دارند و همچنین تا 3 ماه اینده بازیکنان بیشتری به کشور می آیند تا از آن ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار