کرمانشاه؛

آینده سازان فردای کشور باید با انقلاب آشنا شوند

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه بر لزوم تجهیز دانش‌آموزان به ابزار علم و ایمان برای تداوم راه انقلاب تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سلیمان محبی در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که امروز (12 بهمن) همزمان با آغاز دهه فجر در هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی کرمانشاه برگزارش شد، از دانش آموزان به عنوان نسل سوم انقلاب یاد کرد و افزود: باید دانش آموزان را با ابعاد مختلف انقلاب و اهداف آن آشنا کرد.

محبی علم و عمل را از ضروریات تداوم انقلاب برشمرد و مهمترین وظیفه دانش‌آموزان به عنوان نسل سوم انقلاب را دستیابی به این دو عنوان کر د و ادامه داد: دانش آموزان باید در وهله اول انقلاب را شناخته و با دلایل و اهداف انقلاب آشنا شوند تا از این طریق با وظایف خود در قبال انقلاب آشنا شوند.

وی با تاکید بر  اینکه اقتدار علمی رمز تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است،از دانش آموزان به عنوان آینده سازان فردای کشور یاد کرد و بر لزوم تجهیز دانش‌آموزان به ابزار علم و ایمان برای تداوم راه انقلاب تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت 325 هزار نفری دانش‌آموزی استان کرمانشاه افزود: برنامه‌ریزی برای آشنایی دانش‌آموزان با انقلاب اسلامی ایران ضرورت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با ایستادگی و مبارزات اقشار مختلف مردم به پیروزی رسید، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با مبارزات انقلابی که حدود نیم قرن به طول انجامید، به رهبری امام خمینی (ره) به یپروزی رسید.

محبی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران قیام مردم ایران علیه رژیمی بود که مردم از آن ناراضی بودند.

وی سپس با اشاره به الگو بودن انقلاب اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه اظهار کرد: بسیاری کشورهایی که در سالهای اخیر به اسم بیداری اسلامی به پاخاسته‌اند، از انقلاب اسلامی ایران الگو برداری کرده‌اند .

مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه  افزود: این کشورها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درس گرفته و هوشیاری خود را مدیون کشور ما هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.