اصفهان؛

دانش آموختگی نخستین دانشجوی دکترای دانشگاه پیام نور اصفهان

نخستین دانشجوی دکترای دانشگاه پیام نور استان اصفهان در رشته تحصیلی بیو شیمی با دفاع از رساله خود دانش آموخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اصفهان  اعلام کرد: سولماز کیا به عنوان نخستین دانش آموخته این دانشگاه در مرکز تحصیلات تکمیلی مرکز اصفهان از رساله دکترای خود با عنوان ' طراحی و ساخت اولین پلیمر مولکولی چاپ شده برای ویتامین دی (D) و تعیین غلظت برخی از متابولیت ها' با موفقیت دفاع کرد.
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان در این باره گفت: دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سال 91 با مجوز شورای گسترش آموزش عالی موفق به راه اندازی مقطع دکترای رشته بیوشیمی در این دانشگاه شد.
دکتر محسن افتاده افزود: در این دوره سه دانشجوی دکترا پذیرش شدند که سولماز کیا، یکی از این دانشجویان، دوره دکترای خود را با موفقیت به پایان رساند.
وی افزود: دانشگاه پیام نور استان اصفهان دارای سه رشته دکترای بیو شیمی و شیمی فیزیک در مرکز تحصیلات تکمیلی مرکز اصفهان و الهیات، گرایش علوم قرآن و حدیث در مرکز آران و بیدگل در مجموع با 35 دانشجو است.
وی تصریح کرد: توسعه تحصیلات تکمیلی از اهداف مشخص دانشگاه پیام نور در بعد آموزشی در سال های اخیر است.
استادان راهنمای نخستین دانش آموخته دکترای دانشگاه پیام نور اصفهان، دکتر فضیلتی و دکتر شهاب بهلول و استاد مشاور، دکتر حسین صلواتی بودند.
دانشگاه پیام نور استان اصفهان دارای 53 هزار دانشجو در 18 مرکز و 25 واحد آموزش عالی است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار