کرمان؛

ترسیم افق تولید ۵هزارخودرو دربم

نماینده مردم شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: افق تولید 500 هزار خودرو در این شهرستان ترسیم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان, حبیب الله نیکزادی با اشاره به افق تولید ۵هزار خودرو در شهرستان بم  افزود با تحقق این امر 30 هزار نفر در این بخش مشغول به کار می شوند که در این رابطه دولت مردان باید حمایت های لازم راداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: بم یکی از مناطقی است که از آب مطمئنی برخوردار است که به دلیل بی توجهی برخی مسئولان در حال مواجه شدن با بحران آب هستیم.

نیکزادی با اشاره به بهره برداری از سد نساء در سال 91، تصریح کرد: تاکنون نتوانسته ایم از آب این سد در بخش کشاورزی استفاده کنیم.

نیکزادی یادآورشد: در حال حاضر از آب های زیر زمینی استفاده می کنیم که یک ضرر به این سفره ها است.

وی با اشاره به نبود محدودیت برای اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار، گفت: بیش از 200 هزار تن خرما در این شرق استان تولید می شود اما به دلیل نبود صنایع تبدیلی مجبور به عرضه سریع خرمای تازه هستیم.

وی با اشاره به اینکه دامداری در شرق استان کرمان با مشکل جدی روبرو شده است، ادامه داد: در حوزه معادن یک پهنه بسیار خوب را در منطقه داریم.

نیکزادی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری، تنها منطقه ای هستیم که چندین اثر ثبت جهانی داریم,افرود اما نتوانسته ایم زیر ساخت های لازم برای استفاده از پتانسیل های این بخش را فراهم کنیم.

وی با اشاره به صنعت خودروسازی در این شهرستان خاطرنشان کردعمده تحرک اقتصادی در بم توسط مرد اقتصادی ایران محقق شده و امروز سرمایه گذاران جدیدی در حال ورود به منطقه هستند.

وی با اشاره به قرار گرفتن بم در مسیر قاچاق مواد مخدر، گفت: مردم این شهرستان نیز به مانند سایر نقاط کشور از این موضوع آسیب دیده اند و برای کاهش این آسیب ها باید به موضوع اشتغال توجه ویژه ای شود.

نیکزادی تصریح کرد: موضوع ریزگردها به موضوع همیشگی زندگی مردم این منطقه تبدیل شده و مشکلات عدیده ای از این ناحیه برای شهرستان ها ایجاد شده است.

نماینده مردم شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکل دریافت تسهیلات قبل از زلزله یکی از موارد مورد درخواست مردم شهرستان بم است.

نیکزادی اظهار داشت: کل سیستم بانکی بم قفل کرده است و با بخشودگی تسهیلات قبل از زلزله بخش زیادی از این مشکل برطرف می شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ترسیم ، افق ، تولید ، خودرو ، بم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار