اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای در خصوص نام این باشگاه در اداره کل ثبت شرکت‌ها، صادر کرد.

اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیسبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، به اطلاع کلیه هواداران فهیم و علاقمندان به باشگاه مردمی و محبوب پرسپولیس می‌رساند، این باشگاه تحت نام شرکت فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) در اداره کل ثبت شرکت‌ها، ثبت و تحت مالکیت و نظارت وزارت محترم ورزش و جوانان فعالیت می‌نماید.

به دلیل محبوبیت و شهرت جهانی این باشگاه که مورد توجه علاقمندان ایرانی در سطح بین‌المللی است، همواره نام باشگاه، مورد سوء استفاده و بهره‌برداری بدون مجوز برخی اشخاص قرار گرفته است.

بدینوسیله اعلام می‌دارد؛ فعالیت‌های شرکت‌هایی با پیشوند یا پسوند‌هایی چون آکادمی، پیشکسوتان، اریکه، پارسه و ... در کنار نام پرسپولیس هیچگونه ارتباطی با این باشگاه ندارند و شرکت‌های موصوف دارای شخصیت حقوقی مستقل و بدون نظارت و مجوز از این باشگاه فعالیت می‌نمایند.

لذا مقتضی است جهت هر گونه همکاری اقتصادی یا فعالیت‌های آموزشی، مالی یا اعتباری با چنین شرکت‌هایی، توجه کامل به شخصیت حقوقی شرکت و مالکان و مدیران آن گردد با لحاظ این نکته که ارتباطی با شرکت و باشگاه پرسپولیس ندارند، به اعتبار و پشتوانه مردمی باشگاه پرسپولیس اقدام اقتصادی یا همکاری صورت نپذیرد، این باشگاه در خصوص اعمال و اقدامات اینگونه شرکت‌ها هیچگونه مسوولیتی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار