اردبیل؛

اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت دهه فجر در اردبیل

شهردار اردبیل از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، حمید لطف اللهیان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگترین اتفاق تاریخ ایران است گفت: بهمن 1357، خاطره ای است ماندگار در تاریخ اقتدار ملت ایران ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماهی که امت به رهبری امامشان طعم خوش پیروزی و استقلال را چشیدند.

وی افزود: در همین راستا شهرداری اردبیل به پاس گرامیداشت 38 امین بهار انقلاب امسال نیز همچون سالیان گذشته اقدام به آذین بندی شهر و اجرای برنامه های فرهنگی خواهد کرد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه فضاسازی در ایام دهه مبارک فجر امر بسیار مهمی است که باید مورد توجه ویژه ای قرار بگیرد تصریح کرد: ازجمله اقدامات صورت گرفته در ایام دهه فجر عبارتند از: تبلیغات محیطی شهر، نصب ریسه های نوری، نصب ریسه با طرحهای جدید در میادین، نصب بنر ویژه دهه فجر و 22 بهمن در سطح شهر، برگزاری جشن های انقلاب در مناطق 4 گانه شهرداری اردبیل، مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری می باشد.

لطف اللهیان گفت : امسال دراجرای سلسله برنامه های فرهنگی و هنری شهرداری اردبیل، و در آستانه سی و هشتمین سالروز ورود تاریخی امام امت به میهن عزیز مان ، ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی با روشن کردن چراغ به استقبال این رویداد مهم تاریخی می رود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار