سمنان؛

همه محوهای مواصلاتی استان سمنان باز است

فرمانده پلیس‌راه سمنان گفت: همه محوهای مواصلاتی استان باز است؛ اما توصیه می‌شود رانندگان از تردد در برخی محورهای یخ‌زده اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس پلیس‌راه سمنان با اشاره به برودت هوا در جاده‌های این استان گفت: همه محوهای مواصلاتی استان باز است؛ اما توصیه می‌شود رانندگان از تردد در برخی محورهای یخ‌زده در سمنان اجتناب کنند.
حسن خسروجردی گفت: بارندگی سبب لغزندگی محورهای استان سمنان شده است؛ با این‌وجود همه محورها مواصلاتی استان سمنان تا لحظه مخابره این خبر باز است.
وی با اشاره به اینکه بارش برف زیاد و برودت هوا سبب یخ‌زدگی سطح جاده در محور میامی ـ کالپوش شده است عنوان کرد: تردد در این محور تنها و تنها با زنجیر چرخ ممکن است و با کندی انجام می‌شود.
رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: تردد در محور شاهرود به جنگل اولنگ نیز با توجه به بارش برف زیاد و برودت هوا تنها با زنجیر چرخ ممکن بوده و حتی این محور فرعی استان سمنان نیز بسته نیست.
خسروجردی با اشاره به اینکه در دیگر گردنه‌های برف‌گیر استان سمنان نیز بارش برف در جاده‌ها صورت گرفته است تصریح کرد: تردد در این محورها نیز با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
وی در عین حال به رانندگان توصیه کرد تا از سفرهای غیرضروری و عبور از نقاط برف‌گیر استان سمنان به‌طور جدی اجتناب کنند تا مشکلی برای آنان پیش نیاید.
رئیس پلیس‌راه استان سمنان افزود: رانندگان بهتر است تا در صورت ضرورت عبور از نقاط برف‌گیر استان سمنان نیز با باک بنزین پرشده و به همراه داشتن زنجیر چرخ، آذوقه و لباس گرم کافی اقدام به حرکت در این محورها کرده و همه الزامات رانندگان در شرایط برفی و بارانی را رعایت کنند.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.