هفته بيست و يكم ليگ برتر واليبال؛

شكست ميانه جدولى ها در شب پيروزى بالانشين ها

بيست و يكمين هفته از رقابت هاى ليگ برتر واليبال با برگزارى 5 ديدار پيگيرى شد.

شكست ميانه جدولى ها در شب پيروزى بالانشين هابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاى ليگ برتر واليبال مردان ايران، گراميداشت شهداى منا، عصر امروز با برگزارى ٥ ديدار وارد هفته بيست و يكم خود شد. 

در نخستين ديدار اين هفته از مسابقات و در خانه واليبال تهران، تيم پيكان ميزبان راه عمران سارى بود. شاگردان پيمان اكبرى در اين ديدار به راحتى موفق شدند با حساب ٣ بر صفر ميهمان خود را شكست دهند. 

در ديگر مسابقه اى كه به ميزبانى خانه واليبال برگزار شد، تيم صدرنشين بانك سرمايه مقابل سايپا به ميدان رفت. شاگردان كارخانه در اين مسابقه موفق شدند در ادامه روند پيروزى هاى خود با حساب ٣ بر صفر نارنجى پوشان را شكست دهند و در صدر جدول باقي بمانند.
تيم صالحين ورامين اين هفته به آمل رفته بود تا مقابل تيم كاله به ميدان برود. اين ديدار ٥ ست به طول انجاميد و در نهايت با برترى ٣ بر ٢ ورامينى ها تمام شد تا اين تيم به يك پيروزى ديگر دست پيدا كند.
تيم شهردارى اراك كه ديگر اميدى براى رسيدن به پلى آف ندارد، اين هفته هم مانند چند هفته گذشته تن به شكست داد. تيم اراك در ديدارى خارج از خانه مقابل خاتم اردكان با حساب ٣ بر صفر شكست خورد.

**نتايج كامل هفته بيست و يكم ليگ برتر به شرح زير است:
پيكان تهران ٣ - راه عمران سارى صفر
كاله آمل ٢ - صالحين ورامين ٣
شهردارى تبريز - پارسه تهران (در حال برگزاری است)
خاتم اردكان ٣ - شهردارى اراك صفر
بانك سرمايه ٣ - سايپا تهران صفر
گفتنى است ديدار بين دو تيم هاوش گنبد و شهردارى اروميه كه قرار بود در اروميه برگزار شود به دليل عدم حضور هاوش گنبد در محل برگزارى مسابقه لغو شد.


انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار