اصفهان؛

یادواره شهدای روحانی در دارالشهدای آران و بیدگل برگزار می شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از برگزاری یادواره 34 شهید روحانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سمیع الله مردان، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این یادواره ، یادواره به همت کمیته قرآن، مساجد و تشکل های دینی مردمی و با همکاری حوزه های علمیه، سپاه و پایگاه بسیج طلاب، ساعت 18 عصر روز سه شنبه 12 بهمن ساعت در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل برگزارمی شود.
دبیر یادواره شهدای روحانی آران و بیدگل افزود: سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید محمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس نهم و معاون امور فرهنگی مجمع تقریب مذاهب اسلام از جمله برنامه های این یادواره است.
حجت الاسلام مردان خاطر نشان کرد:  خاطره گویی انقلاب توسط رزمندگان روحانی، مدیحه سرایی، سرود و تجلیل از خانواده شهدای روحانی از دیگر برنامه های این مراسم است.
دبیر یادواره شهدای روحانی آران و بیدگل، هدف از برگزاری این یادواره را شناسایی خدمات روحانیت در طول انقلاب و دفاع مقدس دانست و افزود: نقش روحانیت در شکل گیری و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بی بدیل است.
حجت الاسلام مردان، افزود :برگزاری این یادواره ها می تواند نسل جوان را با ارزش های دفاع مقدس بیشتر آشنا کند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان آران و بیدگل از جمله شهرهای انقلابی کشور و از معدود شهرهایی است که خروش انقلابی خود را از 15 خرداد 42 آغاز کرده و تا پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی مدال درخشان مبارزه در برابر حکومت ستم شاهی را در دفتر زرین افتخارات خود دارد  گفت: روحانیت منطقه در این عرصه نقش بسیار مهمی ایفاکرده است.
به گفته وی، این شهرستان همچنین در طول دوران دفاع مقدس نيز با شهادت بیش از یک درصد مردم   برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود افزود بطوریکه رتبه اول ایثارگری را دارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.