اصفهان؛

نامه سرگشاده مدیرعامل باشگاه سپاهان به دپارتمان داوری

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پی عملکرد ضعیف داوران در مسابقات لیگ برتر فوتبال در نامه‌ای سرگشاده نسبت به دپارتمان داوری انتقاد کرد و از آن‌ها خواست تا با مشاهده اشتباهات داوران، برای تطهیر آن‌ها تلاش نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری سپاهان، محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در نامه‌‎ای سرگشاده به رئیس دپارتمان داوری از تصمیمات اشتباه داوران علیه تیم فوتبال این باشگاه به شدت انتقاد کرد.

در متن نامه طاهری آمده است:  متأسفانه اشتباهات داوران محترم علیه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان باعث از دست رفتن امتیازات بی‌شماری برای ما شده است؛ تکرار مکرر و چندباره این اشتباهات ما را  به شدت نگران کرده است و امیدواریم که با فرآیندی که جناب‌عالی هر چه سریع‌تر می‌اندیشید، این اشتباهات را به حداقل برسانید.

در ادامه آمده است: در مسیر تلاش حضرت‌عالی برای کاهش اشتباهات داوری به نظر می‌رسد نحوه تصمیمات، تذکرات و برخوردهای شما با داوران باید بسیار شفاف، واضح و مبرهن باشد و جامعه فوتبال از آن مطلع گردد. در کنار این تذکرات، تقاضامندیم که دپارتمان متبوع‌تان با مشاهده اشتباهات داوران، برای تطهیر آن‌ها تلاش نکند تا همگان بدانند که حضرت‌عالی و دست اندرکاران این نهاد، عزمی ویژه برای اصلاح و کاهش اشتباهات دارند.

در بخش دیگر آن تأکید شده است: تصمیمات اشتباه تیم داوری در دیدارهای اخیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بیش از پیش مسؤولان، دست اندرکاران و هواداران باشگاه را نگران کرده است. تیمی که با ساز و کاری جدید و جوان‌گرایی خود در مسیری تازه گام برداشته، با تصمیمات اشتباه و ادامه‌دار تیم داوری قربانی شده و همه امید و انگیزه‌های خود را دچار چالش می‌بیند.

در بخش پایانی این نامه آمده است: از حضرت‌عالی درخواست دارم که با ارزیابی عملکرد داوران دیدارهای فولاد مبارکه سپاهان، تذکرات اساسی و قاطعی را به داورانی که مرتکب اشتباه شده‌اند داده و اجازه ندهید لیگ برتر به فستیوال خطاهای بی‌حد و حصر داوران تبدیل شود. زیرا این روند باعث آشفتگی و بی‌اعتمادی به جامعه داوران و نهاد دپارتمان داوری می‌شود.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.