اصفهان؛

تشکیل 10 کمیته خدمات رسانی به مسافران نوروز 96 در اردستان

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: برای خدمات دهی هرچه بهتر به مسافران نوروزی در سال آینده 10 کمیته خدمات رسانی در این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد رضا صدوقی  در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر اردستان افزود: این کمیته ها با مسئولیت رئیسان اداره های مرتبط تشکیل شده و برنامه ها و وظایف هرکدام به تفکیک مشخص شده است.
وی این کمیته ها را شامل کمیته های خدمات حمل و نقل، امنیت شهری، امداد و نجات، هماهنگی شهرداری ها و دهیاری ها، برنامه ریزی و آمار، اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی و سلامت محیط زیست و اطلاع رسانی و تبلیغات اعلام کرد.
در این جلسه فرماندار اردستان طی سخنانی گفت: امیدواریم امسال با تدابیری که اندیشیده شده شاهد کاهش تصادف ها وتلفات جاده ای باشیم.
علیرضا غیور با اشاره به وجود هزار و 170 کیلومتر جاده اصلی در شهرستان افزود: اکیپ های ویژه راهداری و پلیس راه، اورژانس و هلال احمر و 5 پایگاه اورژانس جاده ای با راه اندازی ایستگاه های امنیت و سلامت و گشت های ویژه بر امور و مرور خودروها نظارت کرده و خدمات لازم را به رانندگان ارائه می دهند.
وی به بحث نظارت برمکان های عمومی و مجموعه های اقامتی و رستوران ها اشاره و خاطر نشان کرد: مسئولان نظارتی باید با جدیت به وظایف خود عمل کرده تا شاهد سفری ایمن و شاداب برای مسافران باشیم.
فرماندار اردستان افزود: آماده سازی و اسکان مسافران نوروزی از جمله کارهای ضروری است که دستگاه های مربوطه باید به نحوه احسن آن را انجام دهند.
غیور همچنین از آمادگی بیش از 20 مدرسه با 170 کلاس در شهرستان و کلیه حسینیه ها، سالن های ورزشی، محل های اقامتی، خانه مسافر و اقامتگاه های بوم گردی جهت اسکان مسافران نوروزی خبر داد.
ستاد هماهنگی تسهیلات سفر شهرستان از 25 اسفند سال جاری تا 15 فروردین 96 آماده خدمات دهی به مسافران خواهد بود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.