قم؛

رونمایی از سند سه جلدی شهدای شاخص فرهنگی و دانش‌آموز

سند سه جلدی شهدای شاخص فرهنگی و دانش‌آموز ظهر امروز در سی‌امین یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ سی‌امین یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان ظهر امروز با حضور  صادقی استاندار و جمعی از مدیران استانی در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار و در حاشیه این مراسم از سند سه جلدی حاج علی بیطرفان به عنوان شهید شاخص فرهنگی و سید مهدی برقعی به عنوان شهید شاخص دانش‌آموز رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا نباید به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان قمی نسبت به این موضوع نگاه ویژه دارند و در برنامه‌های مختلف فرهنگی با حضور خود این موضوع را به اثبات رسانده‌اند.

 شیخ الاسلام به بخشی از عملکرد فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم اشاره کرد و ادامه داد: با عنایت حضرت معصومه(س) دانش‌آموزان قمی توانسته اند در عرصه‌های مختلف علمی به دستاورد‌های مورد نظر برسند و رتبه‌های برتر علمی را کسب کنند.

همچنین جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با تاکید بر اینکه بر اساس تعابیر امام خمینی(ره) مردم و ولایت فقیه از ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: حضور انقلابی مردم در صحنه، ایستادگی مقابل مستکبران، برپایی اصل ولایت فقیه، حاکمیت ولی فقیه به عنوان نائب امام زمان(عج) و تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که با آموزه‌های دینی تطبیق شده از برکات انقلاب اسلامی است.

سردار فضلی با اشاره به اینکه باید قدردان برکت‌های انقلاب اسلامی باشیم، مطرح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در مورد اهمیت انقلابی ماندن و عملکرد انقلابی تاکیدهای بسیاری دارند و این تاکیدها نشان می‌دهد که باید مراقب هشدارها باشیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار