عنایتی: بازی‌نکردنم، نظر سرمربی بود/ بازیکنان تا پول نگیرند تمرین نمی کنند!

مهاجم صبای قم گفت: چندین ماه است با پا در میانی و ریش گرو گذاشتن، بچه ها را سر تمرین جمع می کنم.

رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان،درباره ارزیابی خود از بازی و  وضعیت تیم صبای قم پس از شکست مقابل پرسپولیس تهران گفت: نیمه اول صبا بازی خوبی انجام داد که حتی تیم پرسپولیس به محوطه هجده قدم ما نیز نزدیک نشدند، اما در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد و بچه های ما ناخود آگاه عقب کشیدند و این فرصت را به تیم حریف دادند که بتوانند روی تیم ما فشار بیاورند و این کار تیم مارا سخت کرد که متاسفانه روی یک ضربه کرنر دروازه ما باز شد.

عنایتی ادامه داد: تیم ما از اول درگیر مشکلات مالی بود و چندین ماه است که مسئولین صبای قم امروز و فردا می کنند و در تیم ما بازیکنان جوانی هستند که قرار دادهای خیلی پائین در تیم دریافت می کنند  که اگر این مبلغ ناچیز را دریافت نکنند در زندگی شخصی خودشان به مشکل بر می خورند.

کاپیتان صبا در ادامه گفت: بارها و بارها با بچه ها صحبت کردم و با ریش گرو گذاشتن بازیکنان صبا را راضی کردم که سر تمرین بیایند اما به مسئولین نیز اعلام کردم که دیگر کاری از دست من بر نمی آید و نمی خواهم بچه های تیم نسبت به من بدبین شوند و بازیکنان تصمیم گرفتند تا به تیم پول تزریق نشود سر تمرین تیم حاضر نمی شوند.

وی در خصوص بازی نکردن خود در مقابل پرسپولیس نیز افزود: این که چه بازیکنی در ترکیب باشد یا نباشد به نظر سرمربی مربوط می شود و من به عنوان بازیکن به نظر آقای مرفاوی احترام می گذارم.

بازیکن با تجربه صبای قم در پایان در مورد گل به خودی حنیف عمران زاده و شعار هواداران پرسپولیس بر علیه وی اظهار کرد: این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی رخ بدهد و حساسیت هواداران روی بازیکنانی که قبلا در استقلال و پرسپولیس بازی کرده اند طبیعی است، امیدوارم شاهد روزی باشیم که طرفداران تیم ها فقط تیم خود را تشویق کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار