عنایتی:

دوست داشتم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: دوست داشتم با پیراهن تیم محبوبم از فوتبال خداحافظی کنم اما شرایط مهیا نشد و البته هیچ اجباری هم در مورد این موضوع وجود نداشت.

رضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص احتمال خداحافظی اش از دنیای فوتبال اظهار کرد: فکر می کنم این آخرین حضور من در لیگ برتر باشد و تصمیم دارم پایان فصل اگر خدا بخواهد آن را اجرایی کنم. همان طور که گفتم علاقه داشتم با پیراهن استقلال، تیم محبوبم از فوتبال خداحافظی کنم اما شرایط مهیا نشد و هیچ اجباری نیز در کار نیست با این وجود برای تیم استقلال آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم صبای قم پیش از دیدار با ماشین سازی تبریز گفت: خوشبختانه پس از پیروزی هفته گذشته مقابل پیکان تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدواریم با همت و تلاش بازیکنان و کادر فنی با ارائه یک بازی خوب بتوانیم مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی دست یابیم.

مهاجم تیم صبای قم درباره پیش بینی خود از جایگاه پایان فصل این تیم نیز افزود: متاسفانه تیم ما دچار مشکلات مالی فراوان است اما با این وجود تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم تا صبا را در لیگ برتر نگه داریم.

عنایتی در پایان در خصوص احتمال جدایی از صبای قم تصریح کرد: در حال حاضر با باشگاه قرارداد دارم و با وجود داشتن چند پیشنهاد از تیم های مختلف لیگ برتری، قصد ندارم از تیم صبا جدا شوم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار