مقیمی در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی:

سیاست‌های دولت با وحدت کلمه و تبعیت از رهبر انقلاب به سرانجام می‌رسد


قائم مقام وزیر کشور گفت: باید با پیروی از آرمان‌های امام راحل، راهش را ادامه داد و با وحدت کلمه از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم.

سیاست‌های دولت با وحدت کلمه و تبعیت از رهبر انقلاب به سرانجام می‌رسدبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با بیان اینکه امروز در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، گفت: سی و هفت سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و باید یاد و خاطره کسانی که این انقلاب را به وجود آورده اند، به خصوص یاد امام راحل که پرچم‌دار انقلاب بودند و همه عمر خود را وقف پیروزی انقلاب کردند، گرامیداشت.
   
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یادگار امام راحل است عنوان کرد: بسیاری از یاران امام(ره) در این مسیر به شهادت رسیدند و همواره تلاش کرده و فعالیت گسترده ای را انجام داده‌اند.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره خدمات مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوران انقلاب اسلامی گفت: وی از ابتدای نهضت، لحظه ای از حمایت امام(ره) دست برنداشت، در زمان زندان شکنجه‌های زیادی متحمل شد و  در طول عمر خود ثمرات علمی زیادی بر جای گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: امام (ره) نگاه ویژه‌ای به آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتند و پس از پیروزی انقلاب وی را منشأ خیر و برکت می دانستند.

مقیمی با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با وحدت کلمه محقق شد، گفت: خدا، اسلام و مردم همواره پشتوانه امام راحل بودند، ایشان هم قدر ملت را می دانستند.

وی یاد آور شد: اغلب انقلاب‌ها در جهان وابسته به شرق و غرب است، اما امام(ره) از همان ابتدا شعار "نه شرقی و نه غربی" را مطرح کردند، ایشان خلوص نیت داشتند، لذا باید با پیروی از آرمان‌های امام راحل، راهش را ادامه داد و با وحدت کلمه از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم.

قائم مقام وزیر کشور گفت: ما در وزارت کشور مسؤلیت سنگین و وظیفه خطیری برعهده داریم، باید ساعی و کوشا باشیم و تلاش کنیم دولت یازدهم سیاست های خودش را به اجرا بیاورد.

وی در پایان تاکید کرد: همانطور که با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیمان بستیم مجددا باید امروز هم عقد اخوت با آرمان‌ها و اهداف انقلاب ببندیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار