در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

آتش سوزی پالایشگاه تهران صحت ندارد!/ حریق در مخزن شرکت خطوط لوله و مخابرات اتفاق افتاد

مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران با اشاره به حادثه شرکت خطوط لوله و مخابرات، خبر آتش سوزی در پالایشگاه نفت تهران را تکذیب کرد.

حمید رضا جعفری مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: آتش سوزی در پالایشگاه نفت تهران صحت ندارد و اکنون  فعالیت های طبق روال در جریان است.

وی ادامه داد: این آتش سوزی در مخزن شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت تهران منطقه ری رخ داده است.

جعفری افزود: ساعت 15 دقیقه بامداد بر اثر صاعقه مخزن شرکت خطوط لوله مخابرات نفت دچار حریق شد و با تلاش آتش نشان‌ها در ساعت 4:10 صبح خاموش شده است.

وی در پایان گفت: متاسفانه چون پالایشگاه نفت تهران در مجاورت این شرکت قرار دارد، آتش سوزی آن به اسم پالایشگاه تمام شده است در حالی که این موضوع واقعیت ندارد.

برآورد دقیقی از خسارت نداریم

حسن باقریان مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بر اثر صاعقه دیشب ساعت 15دقیقه بامداد مخزن شماره 102 ذخیره سازی نفت خام شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه طعمه حریق شد.

وی با بیان اینکه مخزنی که گرفتار حریق شده 2 میلیون لیتر گنجایش داشته، افزود: 400 هزار لیتر نفت خام در این مخزن ذخیره شده بود که بر اثر حریق از بین رفت.

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران بیان کرد: با همکاری آتش نشانی تهران، شهر ری و پالایشگاه نفت، حریق ساعت 4:20 بامداد امروز مهار شد.

باقریان با بیان اینکه در این حادثه هیچ گونه خسارت انسانی به بار نیامد، افزود: تنها یک مخزن بطور کامل از بین رفت و برآورد دقیقی از میزان خسارت این حادثه در دست نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار