شیراز؛

آغاز به کار شاخه انجمن علوم اعصاب ایران در شیراز

معاون پژوهشی دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی شیراز، از آغاز به کار شاخه استانی(فارس) انجمن علوم اعصاب ایران در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد نامی معاون پژوهشی دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی شیراز با بیان اینکه اعضای این انجمن شامل پژوهشگران و متخصصان رشته علوم اعصاب و رشته های مرتبط است، گفت: این انجمن در زمینه توسعه دانش اعصاب و ترویج آموزش و پژوهش در این حوزه، برگزاری کنگره بین المللی سالیانه علوم اعصاب پایه و بالینی و انتشار ژورنال تخصصی با همین نام در سال های گذشته، فعالیت داشته است.

نامی افزود: شاخه استانی انجمن علوم اعصاب ایران در فارس به صورت رسمی مجوز فعالیت دریافت کرده است و فعالیت این انجمن با معرفی اعضای هیات موسس به دبیر انجمن، از ابتدای بهمن 95 آغاز  شد.

وی ادامه داد: دفتر این انجمن، واقع در شیراز، خیابان قصرالدشت، کوچه 29، دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی، گروه علوم اعصاب است و شیوه عضوگیری شاخه استانی انجمن، در نیمه بهمن به آگاهی علاقمندان می رسد.

مدیرگروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطر نشان کرد: از رسالت های مهم این شاخه استانی می توان به فعالیت هایی شامل اشاعه آموزش و پژوهش در علوم اعصاب، برگزاری کارگاه های تخصصی، فعالیت در کمیته های دانشجویی، دانش آموزی، ترویجی و بین المللی و  کمک به توسعه زیر ساخت و ترویج علوم اعصاب در جنوب کشور اشاره کرد.

نامی افزود: این دفتر به عنوان نخستین و در حال حاضر تنها شاخه استانی انجمن، مصوبات هیات رئیسه انجمن در جنوب کشور را اجرا می کند.

علاقمندان می توانند برای آگاهی بیشتر از حوزه فعالیت های این انجمن به آدرس www.inss.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار