تبریز؛

افزایش 10 درصدی میزان مستمری پرداختی صندوق در سالجاری

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌شرقی از افزایش 10 درصدی میزان مستمری پرداختی صندوق در سالجاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نظری در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان ملکان، با اعلام خبر گفت: تمامی بازماندگان بیمه شده‌های متوفی و بیمه‌شدگانی که براساس رأی کمیسیون پزشکی تا اول سالجاری از کارافتادگی کلی شان تأیید شده، مشمول این افزایش مستمری بوده‌‌اند.
وی اضافه كرد: همچنین معوقات 9 ماهه گذشته به صورت یکجا با مستمری ماهیانه به شماره حساب اعلامی خانوارها واریز شده است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با بیان اینکه از آغاز بکار دولت تدبیر و امید شاهد رشد 76 درصدی در جذب بیمه شدگان کشاورز و روستایی در شهرستان ملکان بوده‌ایم، گفت: در شهرستان ملكان، پنج هزار و 500 بیمه شده اصلی معادل 33 درصد واجدین شرایط، نام نویسی و تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی كشاورزان و روستاییان قرار گرفته‌اند.
نظری، ایجاد تسهیلات و شرایط جدید برای ترغیب جوانان و خانواده‌های روستایی و عشایری و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت برای عضویت در صندوق بیمه را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه رفاه اجتماعی برشمرد و اظهار کرد: در این راستا زنان فاقد بیمه اجتماعی اعم از سرپرست و غیرسرپرست خانوار همانند مردان می توانند با نام نویسی در صندوق از تعهدات و مزایای بلند مدت آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار