شیراز؛

اعلام نتایج رقابت های دوچرخه سواری

نتایج مسابقات دو چرخه سواری 3 استان جنوبی در شهرستان خنج اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی باشفاعت رئیس هیئت دوچرخه سواری استان فارس با بیان اینکه در این رقابت ها 61 دوچرخه سوار در قالب 16 تیم از استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند و رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به رقابت پرداختند، افزود: این رقابت ها از نظر تعداد شرکت کنندگان از بهترین مسابقات برگزار شده در 10 سال گذشته در استان فارس بوده است.

باشفاعت بیان کرد: در بخش تایم تریل یک کیلومتر،غلامرضا چراغی ومحمد علی مادیان از بهمن شیراز به ترتیب اول ودوم و سهراب پیلتن از شهرداری جهرم سوم شدند و در تایم تریل 10 کیلومتر آزاد نیز رضا نقدی از آکادمی شیراز، محمدعلی مرادیان از بهمن شیراز وابراهیم باشفاعت از آکادمی شیراز مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده جوانان نیز سید جواد رضوی از یاسوج به مقام نخست و محمد رحمانیان از جهرم وابراهیم باشفاعت از شیراز به عناوین بعدی و در رده سنی نوجوانان مهدی بخشی نژاد از داراب و قدمی از شیراز مقام های اول و دوم و امیر حسین یوسفی از شیراز ومحمد حسین پور از یاسوج به طور مشترک سوم شدند.

باشفاعت خاظر نشان کرد: سهراب پیلتن از شهرداری جهرم و محمد صدیقی از خنج اول و دوم شدند که در رده سنی پیشکسوتان بین 40 تا 49 سال بودند و عبدالرحمن بنا از خنج و هادی حق پناه از جهرم به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

رئیس هیات دوچرخه سواری فارس تصریح کرد: در رده سنی 50 تا 54سال نیز محمدرضا قناعت پیشه وعبدالغفور اسماعیل پور و مجید بنائی فرد هر3 از جهرم اول تا سوم و در رده سنی 50 تا 57 سال نیز هادی اژدهاکش از جهرم اول، احمد برزگر از بهمن شیراز دوم وجلیل منتصری سوم شد.

شهرستان خنج در 265 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار