قزوین؛

افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی استان در دهه فجر

پروژه‌های راه و شهرسازی استان همزمان با دهه فجر با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت : افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر از جمله این پروژه‌هاست که با هزینه‌ای بالغ بر هزار و پنج  میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

 مسعود حق لطفی افزود : در برنامه افتتاح این دوره مسکن مهر، ۹۶ واحد در شهرستان تاکستان، ۴۸ واحد در شهرستان آبیک و هزار و ۸۵۶ واحد نیز در شهرستان محمدیه واقع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد: با افتتاح این واحدها، تعداد کل واحدهای بهره‌برداری شده مسکن مهر در استان شامل واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر ، شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و همچنین ساختمان‌هایی که از تسهیلات مهر در بافت فرسوده استفاده کرده‌اند به بیش از ۵۱ هزار و ۷۰۰ واحد می‌رسد.

دبیر شورای مسکن یادآور شد: واحدهای باقی‌مانده نیز تا پایان امسال و در اوایل سال آینده تکمیل  خواهد شد.

حق لطفی درادامه افتتاح ساختمان سازمان برنامه و بودجه استان را یکی دیگر از پروژه‌های قابل‌ افتتاح در این دهه بیان کرد و گفت : این ساختمان  با شش هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا و ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه‌احداث شده است.

وی اضافه کرد : ساختمان سازمان برنامه و بودجه استان بزرگ‌ترین پروژه دولتی است که با بهره‌گیری از ظرفیت درونی کارشناسان و مدیران راه و شهرسازی و پیمانکاران بومی قزوین احداث شده است.

رئیس شورای حمل‌ونقل استان همچنین از افتتاح هشت پروژه راهسازی راه روستایی در دهه فجر خبر داد .

حق لطفی با بیان اینکه طول پروژه‌های انجام شده در حوزه راه‌های روستایی ۲۸ کیلومتر است، اضافه کرد: برای انجام این پروژه‌ها، بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال  هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی اظهار کرد: احداث راه‌های روستایی شامل انجام کار زیرسازی و روکش آسفالت در مناطق قزوین، الموت غربی، بویین‌زهرا، تاکستان و دشتابی انجام گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار