اصفهان؛

گردهمایی خلق آثار حجمی روی چوب در ناژوان اصفهان برگزار می شود

سمپوزیوم ملی خلق آثار حجمی با چوب (درختان خشک) از 22 بهمن سال جاری از سوی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر سمپوزیوم ملی آثار حجمی چوب  گفت: این سمپوزیوم به صورت غیررقابتی به مدت یک هفته در پارک ساحلی ناژوان اصفهان و با همکاری مدیریت طرح ساماندهی پروژه ناژوان برگزار می شود.
پیمان کریمی افزود: این سمپوزیوم با هدف تبدیل درختان خشک به اثر هنری و تلطیف فضاهای شهر اصفهان از طریق فراهم آوردن شرایط بروز و شکوفایی آفرینش های هنری، تعمیم نگاه زیباشناسانه در جامعه، تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت ها در زمینه نمادهای شهری میان هنرمندان و نیز آشنایی شهروندان با مراحل اجرای آثار برگزار می شود.
وی با بیان اینکه 10 هنرمند مجسمه ساز در این سمپوزیوم حضور خواهند داشت؛ افزود: این هنرمندان که دارای تجربه و توانایی کار با چوب و خلق آثار حجمی هستند ایده های خود را در مدت برگزاری سمپوزیوم به اجرا در می آورند.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند از 22 تا 29 بهمن سال جاری در این سمپوزیوم مراحل مختلف ساخت یک اثر حجمی چوبی را از نزدیک مشاهده کنند.
دبیر سمپوزیوم ملی آثار حجمی چوب خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این سمپوزیوم 29 بهمن ماه با تجلیل از هنرمندان شرکت کننده برگزار می شود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار