همدان؛

بهره برداری از 142 طرح عمرانی در دهه فجر

فرماندار همدان از بهره برداری 142 طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال خبرداد.

بهره برداری از 142 طرح عمرانی در دهه فجر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی در نشست شورای اداری شهرستان همدان با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ها در مجموع یک هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است افزود: در ایام دهه فجر عملیات اجرایی 38 طرح عمرانی نیز با 80 میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد.


وی ادامه داد: عملیات اجرایی 37 طرح بهداشتی در همدان در دهه فجر امسال آغاز می شود که از این تعداد 20 طرح با 140 میلیارد ریال اعتبار مربوط به شهر همدان است.

وی اظهار داشت: سیاست دولت یازدهم در حوزه عمران و آبادانی تکمیل طرح های نیمه تمام است.


فرماندار همدان خاطر نشان کرد: 80 میلیارد ریال اعتبار برای شروع عملیات اجرایی طرح های عمرانی امسال پیش بینی شده است که تمام این طرح ها ضروری بوده است.


تعالی ابراز کرد: بیشتر طرح ها در مناطق شهری و روستایی و از ضروری ترین طرح هایی بود که باید اجرایی می شد.


وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهوری به استان همدان پنج هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار سهم شهرستان همدان شد اضافه کرد: بخشی از این اعتبارات کارکرد ملی داشتند و یکی از این طرح ها احداث خط راه آهن بود که با تلاش های انجام شده تا پایان سال به همدان خواهد رسید.


وی احداث کمربندی همدان با حدود 900 میلیارد ریال را از دیگر طرح ها برشمرد و ادامه داد: تعدادی طرح ادر شهرستان وجود دارد که می تواند موجب توسعه استان شود.


در این مراسم از خدمات حسین افشاری تقدیر و رضا زمانی به عنوان معاون عمرانی فرمانداری همدان معرفی شد.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.