اصفهان؛

اجرای «شب شعر انقلاب» در حضور امام جمعه کاشان

شب شعر انقلاب با حضور شاعران، ادبیان و اهالی فرهنگ کاشان به میزبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این محفل فرهنگی ادبی به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور شاعران برجسته و ممتاز منطقه فرهنگی کاشان از ساعت 19:30 شامگاه دوشنبه 11 بهمن در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) در مجاورت دفتر امام جمعه کاشان در خیابان بهشتی اجرامی‌شود.

وحیدمدرس‌زاده،افزود: شعرخوانی، تقدیر از مقام شاعر انقلاب و یکی از نامداران و چهره های ماندگار فقید خطه کاشان مرحوم عباس کی‌منش ملقب به مشفق کاشانی از جمله برنامه‌های این آیین هنری است.

وی با اشاره برگزاری شب شعر انقلاب به‌عنوان یکی از برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در دهه فجر افزود:این محفل به همت فرهنگسرای علامه فیض کاشانی این سازمان برگزار می‌شود.

به‌گفته‌وی،برگزاری جشن بزرگ انقلاب نیز با حضور خواننده سنتی کشور سالار عقیلی و اجرای زنده قطعه «وطنم»، نواهای انقلابی میلاد هارونی و اجرای طنز حمید ماهی صفت شامگاه روزهای 15 و 16 بهمن در سالن شهید اردهال فین بزرگ کاشان از دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری سازمان به‌مناسبت ایام الله دهه فجر برای شهروندان کاشانی است.

مدرس‌زاده تصریح‌کرد: علاقه‌مندان برای حضور در جشن بزرگ انقلاب می‌توانند بلیط شرکت در این جشن را از طریق تارنمایwww.irstage.com و دیگر مراکز مشخص‌شده فروش خریداری کنند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار