سنندج؛

برگزاری شب شعر انقلاب با شعر خوانی شاعران کردستانی در سنندج

به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محفل ادبی شعرخوانی با عنوان' شب شعر انقلاب' با حضور شاعران برجسته استانی در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رئیس حوزه هنری کردستان در این آیین گفت: بازخوانی اشعار ناب انقلاب اسلامی، مانور فرهنگی شاعران، همنشینی شاعران انقلابی و معرفی چهره های جوان شعر انقلاب از مهم ترین اهداف این محفل است.

وی افزود: در این محفل ادبی شاعران توانمند استان آخرین سروده های خود با موضوع انقلاب و نظام اسلامی و دستاوردهای این نظام را قرائت خواهند کرد.
امین مرادی بیان کرد: از دیگر برنامه های مهم حوزه هنری استان در سالگرد پیروزی انقلاب، افتتاح اولین دفتر شهرستانی حوزه هنری استان در بیجار است که در این ایام وبا حضور مدیران استانی و کشوری افتتاح می شود.

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: این دفتر، پنجمین دفتر شهرستانی حوزه هنری در سطح کشور است که با نگاه ویژه رئیس حوزه هنری کشور و مساعدت های مدیرکل امور استانها ومجلس حوزه هنری و با توجه به پتانسیل های هنری و فرهنگی شهرستان بیجار مجوز برپایی آن صادر شده است.

گفتنی است؛این محفل ادبی به منظور گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای برنامه های حوزه هنری استان کردستان در ایام الله دهه مبارکه فجر با حضور شاعران برجسته استان و هنرمندان عضو کانون شعر حوزه هنری برگزار شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.