رسانه‌ها بازوان مدیریت شهری بوشهر هستند

رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر توجه رسانه‌ها به خواسته‌های مردم گفت: انعکاس مسائل و مشکلات شهری و مطالبات مردم بوشهر به جای بزرگ نمایی حاشیه‌ها مورد توجه رسانه‌های محلی قرار بگیرد.

انعکاس مشکلات شهری با بزرگ نمایی حاشیه‌ها نباشدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوذر دهدار صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در پیگیری مشکلات و خواسته‌های مردم اظهار داشت: رسانه‌ها و خبرنگاران به عنوان مشاوران و بازوان مجموعه مدیریت شهری، نقش مهمی در توسعه و عمران شهری دارند.

وی اختلاف نظر و سلیقه در پارلمان محلی را مانند هر مجموعه دیگری طبیعی دانست و تصریح کرد: اصولا اصل کار فعالیت شورایی در همین اختلاف سلیقه‌ها است.

رئیس شورای شهر بوشهر هدف همه اعضای شورا را توسعه و عمران شهری و تحقق مطالبات مردم دانست و بیان کرد: وجود اختلاف سلیقه سبب تبادل نظر و سبب پویائی و بروز ایده‌های جدید می‌شود و اختلاف سلیقه با اختلاف هدف و عقیده تفاوت دارد و هدف همه اعضای شورا توسعه و عمران شهر است.

دهدار از رسانه‌ها خواست به جای بزرگ‌نمایی حاشیه‌ها با انعکاس مسائل و مشکلات شهری و مطالبات مردم، انتقال دهنده این دغدغه‌ها به مدیریت شهری در راستای رفع آن‌ها و نیز بالندگی و پویایی شهر باشند.

وی با اشاره به نقش مهم شورا‌ها در ایجاد توسعه متوازن گفت: شورا‌ها در توسعه متوازن شهر‌ها نقش مهمی دارند و برای ایجاد عدالت و توازن در مناطق مختلف شهر برنامه‌ریزی می‌کنند تا همه شهروندان از امکانات تفریحی و فرهنگی به طور یکسان برخوردار باشند.

رئیس شورای شهر بوشهر تصریح کرد: حضور رسانه‌ها و خبرنگاران در انعکاس جلسات علنی شورا و اجرای طرح‌های عمرانی نقش مهمی در اطلاع رسانی برای آحاد جامعه ایفا می‌کند.

انتهای پیام/م

انعکاس مشکلات شهری مورد توجه رسانه‌های محلی قرار بگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.