با این همه اختلاف، «قاتل اهلی» را در جشنواره فیلم فجر می‌بینیم؟!

اختلافات بین مسعود کیمیایی و منصور لشکری قوچانی، پای پرویز پرستویی را هم به میان کشید.

با این همه اختلاف، «قاتل اهلی» را در جشنواره فیلم فجر می‌بینیم؟!
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکسال پیش بود که خبر همکاری منصور لشکری قوچانی و مسعود کیمیایی در رسانه‌ها پیچید. این دو را در اکثر مراسم‌ها، جشنواره کارگاه آزاد فیلم و ... می‌دیدیم و پس از این ارتباط دوستانه تولید «قاتل اهلی» آغاز شد.

گروه تولید این اثر انتخاب شد و همه کارها طبق برنامه و به خیر و خوشی رو به اتمام بود؛ کار به انتها نزدیک شد و بحث میان تهیه کننده و کارگردان بالا گرفت.

لشکری قوچانی از یک طرف طناب این اختلاف را می‌کشید و کیمیایی از طرف دیگر. اولی می گفت فیلمنامه من باید جلوی دوربین برود و دومی هم همین حرف را می‌زد.

به جشنواره که نزدیک شدیم کسی فکر نمی‌کرد، «قاتل اهلی» به علت اختلافات این دو در این رویداد فرهنگی هنری حضور پیدا کند تا اینکه نسخه‌ای با کمبود دو یا سه سکانس که کیمیایی می‌گفت باید گرفته شود، راهی جشنواره شد و هیات انتخاب آن را برگزیدند.

زمزمه‌هایی پیچید که لشکری قوچانی قصد حضور در جشنواره را ندارد. کار به وساطت چند نفر از اهالی سینما برای رفع اختلاف کشید. مقوله ای که لشکری اعتقادی به آن ندارد و می‌گوید لفظ حکمیت برای این کار درست نیست و مراحل دیگری دارد، بگذریم ...

اختلاف ظاهرا تمام شد و قوچانی در مصاحبه‌ای همه کارها در زمینه تولید «قاتل اهلی» را به کیمیایی واگذار کرد و گفت که وی اختیار تام دارد و با وجود 20 ساعت راش که می‌توان با آن یک مینی سریال ارائه داد می تواند هرچه خواست فیلمبرداری کند.

چند روز هم پس از این موضوع سر و صداها و حواشی خوابید تا اینکه امروز مصاحبه‌ای از بازیگر اصلی «قاتل اهلی» یعنی پرویز پرستویی منتشر شد و انگار دوباره آتش زیر خاکستر روشن شده است.

پرستویی در اظهارات خود گفته «قاتل اهلی» که می‌توانست اثری خوب در کارنامه همه ما باشد، ارزشش را به مسائل شخصی باخت.

این اظهار نظر نومیدکننده از سوی کسی که وزنه‌ای برای سینما و این فیلم است، ذهن را به تامل وا می‌دارد که آیا «قاتل اهلی» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد یا نه؟در اکران جشنواره و اکران عمومی موفق می‌شود یا خیر ؟ و یا اصلا اکران می‌شود؟!

باید نشست و دید آخرین فیلم کارگردانی که یکی از تاثیرگذارترین سینماگران در روند رو به رشد و ارتقای سینمای ایران است، به چه سرنوشتی دچار می‌شود؟


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار