جهاد دانشگاهی البرز، واحد برتر در اجرای طرح جامع هفت شهر شایستگی شد

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز در گردهمایی معاونان فرهنگی و روسای سازمان‌ها و مراکز فرهنگی جهاد دانشگاهی سراسر کشور به دلیل کسب رتبه برتر در اجرای شایسته طرح جامع هفت شهر شایستگی، از سوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور مورد تقدیر قرار گفت.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گردهمایی معاونان فرهنگی و روسای سازمان‌ها و مراکز فرهنگی جهاد دانشگاهی سراسر کشور که ششم و هفتم بهمن‌ماه در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در تهران برگزار شد، از احمدرضا فیروزی به عنوان معاون فرهنگی برتر جهاد دانشگاهی در اجرای شایسته برنامه‌های هماهنگ طرح جامع هفت شهر شایستگی تجلیل شد.
 
گفتنی است طرح جامع هفت شهر شایستگی، از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی طراحی شده است و بر رویدادهای دانش‌بنیان فرهنگی با هدف تحقق الگوی فارغ‌التحصیل شایسته در نظام آموزش عالی ایران تأکید دارد.

در این الگو، برای یک دانش‌آموخته دانشگاه، هفت نقش اصلی مطرح شده است که این نقش‌ها، موقعیت‌های خاصی هستند که یک فارغ التحصیل دانشگاهی، در زندگی فردی و اجتماعی خود در آنها قرار می‌گیرد و در صورتی که بتواند وظایف خود را در آن موقعیت و در نقشی که برعهده دارد، به بهترین نحو انجام دهد، قابلیت و شایستگی کامل خود را کسب کرده است. 

در مدل هفت شهر شایستگی، دانشجویان به عنوان بنده‌ی مؤمن خدا در هفت نقشِ امور عبادی و مناسک، رشد فردی، ‌تعامل با خانواده، ‌اخلاق و تعهدات اجتماعی، تولید ‌اشتغال دانش بنیان، ‌وظایف سیاسی اجتماعی و تعامل با طبیعت و محیط زیست، ایفای نقش می‌کنند.  
 
گفتنی است معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای دانشجویان در هفت نقش مذکور در دو سال اول اجرای این برنامه، مجموعاً 54 هزار نفرساعت برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان در استان اجرا کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار