قزوین؛

تاکید امام جمعه قزوین بر باشکوه برگزارشدن جشن‌های انقلاب

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی از قشرهای مختلف مردم و مدیران و متولیان امر خواست : با برگزاری هر چه با شکوه تر جشن‌های دهه فجر، نشاط و امیدواری به انقلاب و نظام را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد : در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب مردم و مدیران دولتی نشان دادند که پای کار دین و انقلاب هستند و بدنه دولت ما در خدمت نظام و انقلاب است.

تاکید امام جمعه قزوین بر باشکوه برگزارشدن جشن‌های انقلاب

امام جمعه قزوین با بیان اینکه حساب مدیران انقلابی از منفعت طلبان سیاست باز جداست افزود : سیاست‌ بازان باندباز در استان قزوین به دنبال منافع خود هستند و به جای رفع گرفتاری مردم، مشکل و گرفتاری ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد : افرادی که از فرصت‌های ایمانی در جهت منافع خود سوء استفاده می‌کنند در پیشگاه خدای متعال روسیاه هستند و به مردم، انقلاب و نظام خیانت می‌کنند.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران گفت : یک نکته درباره آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، آمادگی نهادها و سازمان‌‌های دولتی و مردمی برای امدادرسانی در این حادثه بود که توانمندی ارکان مختلف نظام به نمایش گذاشته شد که این عملکرد مورد پسند دشمنان ما نبود؛ حتی منافقان داخلی تمایلی نداشتند حضور و امدارسانی و درایت مردم و مدیران ما را ببینند.
خطیب جمعه قزوین افزود : عمق و عظمت حادثه پلاسکو به حدی بود که توانمندی مردم و مدیران به خوبی دیده شد؛ البته جانفشانی و ایثارگری آتش‌نشانان به خوبی قابل توجه بود که به رسالت ایمانی خود عمل و جان خود را فدای زندگی مردم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نمایش وحدت و یکپارچگی همه نیروهای ولایتمدار را نکته مهم دیگر حادثه پلاسکو دانست و افزود : همه مردم فداکاری‌های آن‌ها را قدر نهادند و برای شهدای آتش‌نشان بزرگداشت برگزار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکوی تهران را هشداری برای همه استان‌های دانست و گفت: مدیران و مسئولان شهری باید به بررسی شرایط محیطی و وضعیت ساختمان‌های بلند مرتبه و بافت فرسوده شهر خود بپردازند؛ چرا که شهرها برای زلزله باید در شرایط آمادگی کامل باشند تا با کمترین خسارت مواجه شویم.

امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به بحران بحرین گفت : فضای امروز این کشور شبیه دوران مبارزات سال 57 مردم ایران است ، این سلطه‌گران جهانی بحرین را تبدیل به زندانی کرده‌اند که تحت سیطره آن‌ها، کشتار مردم مظلوم یمن رقم می‌خورد و فاجعه بزرگی در سکوت خبری رسانه‌ای در حال وقوع است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی دراین باره تأکید کرد: مدعیان حقوق بشر چشم‌هایشان کور شده و رسانه‌هایشان برای رصد مظلومیت مردم یمن در سکوت خبری به سر می‌برد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار