خوشحالی آقای خاص از رفتن به ویمبلی

مورینیو گفت: ویمبلی، همیشه ویمبلی است.این ورزشگاه برای حرفه‌ای‌های فوتبال معنا و احساس ویژه‌ای دارد.خوشحالم که همراه هزاران هوادار منچستریونایتد آنجا می‌روم.رفتن به ویمبلی، خاطره‌ای است که همیشه برای یک هوادار باقی می‌ماند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از شکست 2 بریک تیمش در زمین هال‌سیتی در بازی برگشت نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس و راهیابی به فینال این رقابت‌ها در ورزشگاه ویمبلی، عملکرد شاگردانش را ستود.
 
 او گفت: از اینکه به فینال ویمبلی راه یافتیم، خیلی خوشحالم.قرعه‌ای دشوار مقابل تیمی سرسخت داشتیم و 2 بازی مشکل را مقابل هال‌سیتی تجربه کردیم اما به هرحال صعود کردیم. حذف کردن 3 تیم لیگ برتری برای رسیدن به فینال کار آسانی نیست.خوب شروع کردیم و کنترل رقابت در دست ما بود.
 
پس از چندی، بازی خیلی باز شد اما خودمان را خیلی خوب با شرایط جدید وفق دادیم.هر مسابقه و جامی برای من اهمیت خاص خود را دارد.مهم نیست در کدام جام راهی فینال در ورزشگاه ویمبلی می‌شوید. ویمبلی، همیشه ویمبلی است.این ورزشگاه برای حرفه‌ای‌های فوتبال معنا و احساس ویژه‌ای دارد.خوشحالم که همراه هزاران هوادار منچستریونایتد آنجا می‌روم.رفتن به ویمبلی، خاطره‌ای است که همیشه برای یک هوادار باقی می‌ماند.

منبع:افکار نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار