همدان؛

افتتاح طرح های عمرانی با ۶۰۴ میلیارد تومان در دهه فجر

استاندار همدان از افتتاح طرح های عمرانی با ۶۰۴ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح طرح های عمرانی با ۶۰۴ میلیارد تومان در دهه فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در تویسرکان گفت: 99 درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان داده شده و 70 میلیارد تومان نیز اعتبار مازاد به راه آهن تهران به همدان اختصاص یافته است.

وی افزود: در ایام دهه فجر در تویسرکان 27 میلیارد تومان افتتاح طرح و 48 میلیاردتومان کلنگ زنی انجام و در کل استان 604 میلیارد تومان پروژه افتتاح و 173 میلیارد تومان آغاز عملیات اجرایی خواهیم داشت که باافتتاح این پروژه ها 1308 نفر صاحب شغل در استان می شوند.

نیکبخت خاطرنشان کرد: برجام باعث شد تا ما از کشورهای دیگر ریل وارد کنیم و پروژه راه آهن همدان به تهران که بیش از یک دهه به بن بست خورده بود از رکود خارج شود.

وی، با اشاره به اینکه بدون پشتیبانی مردم هیچ نظامی نمی تواند کار آمدی داشته باشد تصریح کرد: از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان 52 میلیارد تومان به تویسرکان اختصاص داشت که در جلسه امروز نیز 15 طرح مطرح و 19 مصوبه با 24 میلیارد مصوبه بانکی به تصویب رسید.

این مسئول گفت: بیشترین کمک به تویسرکان توسط صندوق کار آفرینی و امید بوده که در زمینه منبت، گلخانه ها و مشاغل خانگی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.