شیراز؛

1 کشته در تصادف وانت نیسان با خودروی سواری

حادثه رانندگی در شیراز یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی سازمان آتش نشانی  اعلام کرد: در ساعت 19:56 دقیقه شب گذشته به دنبال تماس رانندگان خودرو های عبوری با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، نیروهای عملیات به سمت جاده کمربندی حسین الهاشمی حرکت کردند.


علیرضا کوهکن فرمانده آتش نشان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه وانت نیسان پس از برخورد با یک دستگاه رانا با موانع کنارجاده برخورد کرد و به حالت نیمه واژگون درآمد و راننده ودیگر سرنشین آن در داخل اتاقک نیسان گرفتار شدند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با استفاده علائم هشدار دهنده از تصادفات بعدی جلو گیری کردند و گروه دوم  پس از قطع برق خودروها با استفاده از ست بادی اقدام به خارج کردن مصدومین از اتاقک در هم پیچیده وانت نیسان کردند.

کوهکن ابراز داشت: در این حادثه بعد از خارج کرن دو سرنشین، متاسفانه مشخص شد که راننده 35 ساله خودرو نیسان به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داده و دیگر سرنشین که زنی 30 ساله بود دچار مصدومیت شدید در ناحیه کمر و صورت شد.

کوهکن با اشاره به انتقال سریع مصدوم حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس ازانتقال خودروسواری و وانت نیسان به حاشیه امن خیابان و همچنین عادی شدن تردد خودروهای عبوری به کار خود پایان دادند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.