مشهد؛

بسیج، مظهر اقتصاد مقاومتی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با مسئول بسیج کارگری سپاه امام رضا(ع)دیدار کرد.

بسیج، مظهر اقتصاد مقاومتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در این دیدار گفت: باید تمام کارخانه ها از نقش بسیج در عمل به اقتصاد مقاومتی در بحث کسب وکار استفاده کنند تا در مسیر درست حرکت کنند.

او افزود: توفیق خدمت در سنگرهای بسیج بسیار گرانقدر و ارزشمند است زیرا همه ما در هر جایگاه و منصبی که هستیم خود یک سنگری است که در همه حال باید درخدمت مردم و انقلاب باشیم.

مهدی زاده مقدم اظهار داشت : در راستای عمل و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید با تمام قوا و در هر شرایطی کار را انجام داد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی بیان داشت: هم اکنون نشست های تخصصی و حلقه های صالحین در سطح شهرکها و نواحی صنعتی انجام می شود تا صاحبان صنایع و مدیران در حوزه صنعت استفاده کنند.

در ادامه مسئول بسیج کارگری سپاه امام رضا(ع) نیز گفت: خوشبختانه حلقه های صالحین فعال،در بیشتر کارخانجات دایر است و به صورت مستمر برنامه های فرهنگی و ...اجرا می شود.
او افزود: برای ایجاد تعامل و هم افزایی میان دستگاههای اجرایی استان وصاحبان صنایع برگزاری برنامه های فرهنگی و نشست های هم اندیشی بسیار مؤثر است.
سرهنگ یزدانی خاطر نشان کرد: صاحبان صنایع به عنوان پیشتازان صنعت در عرصه اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی می کنند و مسئولان باید اقدامات موثر و راهبردی داشته باشند تا اقدامات به ثمر بنشیند.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.