مشهد؛

ایجاد بنگاه های اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

رییس اتاق اصناف مشهد،استفاده از تکنولوژی برتر و نرم افزارهای به روز را در بنگاه های اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری دانست.

ایجاد بنگاه های اقتصادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمود بنانژاد افزود: موفقیت در هر کسب وکاری باید دارای حساب و کتاب باشد و سود، زیان و چشم انداز آینده اش مشخص شود که این امر با روشن بودن مسیر حساب های مالی محقق می شود.

او اظهار داشت : در شیوه های امروزی کسب و کار و رونق آن باید از ابزار و تجهیزات جدید استفاده شود، در سیستم های دولتی نیز استفاده از سیستم های مکانیزم فروش در بحث های مالیاتی و در پرداخت مالیات برارزش افزوده نیز از ضروریات است.

بنانژاد باتاکید بر اهمیت استفاده از ابزار و نرم افزارهای پیشرفته در بنگاه های اقتصادی، تصریح کرد: برای قطع کردن وابستگی و تنظیم دخل و خرج می توانیم از مزیت های این ابزارها کمک بگیریم.

رییس اتاق اصناف مشهد، با بیان اینکه ایجاد بنگاه های اقتصادی در راستای تولید ، سود و ثروت است، افزود: اگر هدف یک بنگاه اقتصادی غیر از این باشد، فعالیتش هیچ توجیهی ندارد.

او کم هزینه بودن، استفاده از بانک اطلاعاتی و شفافیت در امور خرید و فروش را از ویژگیهای مثبت نرم افزارهای نوین دانست و بیان کرد: علاوه بر مزایای این نرم افزارها، از تهدیدهای آنها مانند هک شدن، پاک شدن و سایر خطرات آنها نیز نباید غافل بود.

انتهای پیام//ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.