گیلان؛

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شرکت سبحان دارو

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شرکت سبحان دارو رشت به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با امضای این تفاهم نامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در چشم انداز ده ساله پیشرو در دانشگاههای نسل سوم کشور است که برای رسیدن به این هدف ارتباط دانشگاه با صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دکتر یوسف زاده که برای امضاء تفاهمنامه همکاری از کارخانه سبحان دارو هم بازدید کرد افزود: استان گیلان در تولید دارو از ظرفیت بالایی برخوردار است و وجود سبحان دارو بعنوان یکی از شرکت های بزرگ داروسازی در کشور خود گواه این ادعاست.

وی ابراز امیدواری کرد، با ارتباط موثر بین دانشگاه علوم پزشکی، شرکت های دارویی و دانش بنیان فضای مناسبی در تحقیقات کاربردی، کارآفرینی و تولید ثروت در استان ایجاد شود.

مدیرعامل سبحان دارو هم همکاری شرکت های دارویی و دانشگاه علم پزشکی را گامی موثر در شکوفایی هرچه بیشتر صنعت دارو در کشور و بویژه گیلان دانست.

دکتر اکبر برندگی افزود: سبحان دارو در حال حاضر 130 پروانه تولید دارو در سه دسته دارویی جامدات، نیمه جامدات و قطره در اختیار دارد.

وی اضافه کرد: سبحان دارو جزء دو تولید کننده عددی دارو و یکی از 5 شرکت برتر از حیث میزان سود است که با همکاری با شرکت های دارو سازی کشورهای هلند، ایتالیا و کانادا داروهای خود را علاوه برعرضه در بازار داخل به کشورهای خارجی هم صادر می کند.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.