اهواز؛

سیلابی شدن مناطق شمالی خوزستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با توجه به این‌که بارش‌های روزهای آینده در نوار شمالی و شرقی استان شدت بیشتری خواهد داشت، احتمال وقوع سیلاب در حوزه های بالادست وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاهواز، هاشم بالدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به آغاز بارش‌های رگباری و پراکنده از روز پنجشنبه اظهار کرد: پیش‌بینی‌های اولیه هواشناسی و گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که شاهد بارش‌های خوبی از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه در استان خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به این‌که بارش‌های روزهای آینده در نوار شمالی و شرقی استان شدت بیشتری خواهد داشت، احتمال وقوع سیلاب در حوضه‌های بالادست وجود دارد. در حوزه های میانی چندان تهدید وقوع سیلاب را نخواهیم داشت و البته شاهد طغیان رودخانه در هیچکدام از حوزه ها نخواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: هشدارها و اطلاعیه‌های لازم به دهیاران روستاهای در معرض تهدید سیلاب رودخانه‌ها داده شده تا نسبت به دور کردن احشام و دام‌ها از مسیر سیلاب اقدام شود.

بالدی افزود: عشایری که در مناطق در معرض خطر سیلاب ساکن هستند به ویژه در مناطق شمالی و شرقی باید سریعا از این مناطق دور شوند. اطلاع‌رسانی‌ها به صورت گسترده جهت دور کردن عشایر از مسیرهای سیلاب احتمالی داده شده است.

وی گفت : با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر شدید بودن بارش‌ها در نوار شمالی و شرقی استان خوزستان، امکان ریزش کوه و مسدود شدن محورها و جاده‌ها در مناطق شمالی و شرقی وجود دارد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
saeed
۰۸:۳۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
نه میتوینم نفس بکشیم نه میتونیم بیرون بریم نه میتونیم کاری بکنیم
هیچکسم نیست برا استان ما کاری بکنه
دیگه فریاد رسی نیست ...
تمومه زندگیمون خاک شده
همه جا ابر و بارون و برف میباره ما خاک رو سرمون میباره ..
مسئولین استان کاری بکنید مردم دارن خفه میشن