بندرعباس؛

برگزاری نخستین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی

مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان ازبرگزاری نخستین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،حجت الاسلام فروزان نژاد مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: این جشنواره در دو بخش عمومی و خصوصی با موضوع های نماز درقرآن و عترت،نماز و شهدا،نماز و خانواده،نمازو تربیت اسلامی و نماز و مدرسه برگزار می شود.
وی افزود:ایجاد وب سایت ووبلاگ ،شبکه های اجتماعی،آلبوم های تصویری نماز با اولویت طرح های گرافیکی ،استیکرهای نماز و پاورپونت سازی از بخش های عمومی این جشنواره است.

مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت:کدنویسی سایت و وبلاگ،اینفوگرافیگ نماز،نرم افزارهای تلفن همراه و کلیپ های کوتاه نماز از بخش های اختصاصی این جشنواره است.

حجت الاسلام فروزان نژاد گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه فرهنگ نماز در فضای مجازی و کاهش آسیب های فضای مجازی از طریق گسترش پیام ها و محتواهای نماز است.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی تا 25 بهمن فرصت دارند به نشانی اینترنتی www.chb-namaz.ir مراجعه کنند.

علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت:نصب آیات و روایات در دستگاه های اجرایی و تاکید بر نمازجماعت در این ادارات موجب اشاعه فرهنگ نماز می شود.

وی افزود: در سال 95 این اجازه به دستگاه های اجرایی داده شده تا برای ترویج و توسعه فرهنگ نماز از محل اعتبارات هزینه کنند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.