سمنان؛

کشف 102 کیلوگرم مواد مخدر در سمنان

تیم های عملیاتی پلیس در مسیر 2 خودروی سواری قاچاقچیان که یکی حامل مواد مخدر بود و دیگری نقش خودروی همراه را داشت، متوقف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسمنان ؛ فرماندهی انتظامی سمنان گفت: تلاش های اطلاعاتی مستمر و پیگیرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان در روزهای اخیر از انتقال محموله موادمخدر از کرمان به مشهد توسط اعضای یک باید حرفه ای قاچاق مواد مخدر جلوگیری کرد.

سردار روح الامین قاسمی افزود: تیم های عملیاتی پلیس در مسیر 2 خودروی سواری قاچاقچیان که یکی حامل مواد مخدر بود و دیگری نقش خودروی همراه را داشت، مستقر شدند و در اقدامی ضربتی، هر 2 دستگاه را متوقف کردند.

وی به دستگیری راننده 35 ساله خودروی پژو و راننده 29 ساله خودروی دیگر در این عملیات اشاره و تصریح کرد: وسایل نقلیه به همراه متهمان به اداره پلیس منتقل و در بازدید از یکی از خودروها 102 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار قاسمی اظهارداشت: مواد مخدر کشف شده برای توزیع به استا ن خراسان رضوی منتقل می شد و متهمان پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بر تقویت همکاری ها با دستگاه های قضایی و امنیتی برای مقابله با سوداگران مرگ تاکید کرد و گفت: مبارزه با مواد مخدر و آسیب های متعدد آن عزمی ملی و اراده ای همگانی نیاز دارد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.