کرمانشاه؛

دستگیری قاتل فراری در کمتر از 24 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از دستگيری قاتل فراری در کمتر از 24 ساعت در اين شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عزيز الهياری گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر مجروحيت فردي با اسلحه در دامنه کوه قليجان، بلافاصله عوامل پاسگاه نهرابي و عوامل گشت ستادي جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وي گفت: پس از حضور در محل مشخص شد مقتول پيش از رسيدن ماموران و اورژانس در اثر شدت خونريزي و جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

الهياری تصريح کرد: با بررسي هاي به عمل آمده از صحنه جرم و همراهان مقتول که جهت شکار حيوانات وحشي به منطقه رفته بودند، مشخص شد که وي توسط سلاح گرم و با شليک گلوله و اصابت از ناحيه سر فوت کرده است.

اين مقام انتظامی گفت: همراهان مقتول در ابتدا از نحوه اصابت گلوله به مقتول اظهار بي اطلاعی کردند و آن را خودزني به علت سهل انگاري بيان داشتند، لذا با تحقيقات فني و استفاده از شگردهاي پليسي مشخص شد که نفر ديگری همراه آنان بوده و جهت شکار حيوانات وحشي تيراندازي کرده، اما گلوله به مقتول اصابت کرده است.

الهياري ادامه داد: با مشخص شدن هويت ضارب و گفت و گو با خانواده وی و بزرگان منطقه، ظرف مدت کمتر از 24 ساعت از وقوع حادثه، مخفيگاه قاتل شناسايي و طي هماهنگي با مقام قضائي دستگير شد.

وي با اشاره به اينکه متهم جهت تشکيل پرونده و سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذيصلاح شده است، خاطر نشان کرد: همکاري و همراهي شهروندان با پليس در به دست آمدن موفقيت در ماموريت هاي مختلف بسيار تاثيرگذار بوده و بدون شک بخش مهمي از توفيقات پليس مرهون همکاري مردم است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار