دستگیری 13 نفر از عاملان نزاع و تيراندازی های اخير کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگيری 13 نفر از عاملان نزاع و تيراندازی در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: انگيزه تيراندازی و نزاع متهمان، عموما جنبه شخصی و خانوادگی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ "رضا شيرزادي گفت: به دنبال وقوع تعدادي نزاع و تيراندازي در برخي از محلات شهر کرمانشاه که باعث برهم زدن نظم و آسايش عمومي شهروندان شده بود، با توجه به اهميت موضوع، دستگيري متهمان متواري در دستور کار انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. 
وي افزود: به تمامي يگان هاي تحت امر ماموريت داده شد که در مدت 48 ساعت عاملان تيراندازي هاي اخير را دستگير و به مراجع قضائي تحويل نمايند که در اين راستا اکيپ هاي ويژه اي از کلانتري ها، پليس هاي تخصصي، يگان فوريتهاي پليسي 110 و چند اکيپ کار آزموده از پليس يگان امداد سريعاً وارد عمل شده و در مدت کوتاهي با استفاده از اطلاعات مردمي و شيوه هاي خاص پليسي سرنخ هايي از متهمان بدست آمد.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: ظرف 48 ساعت گشت ويژه فوريت هاي پليسي 110 موفق شد يکي از متهمان را حين نزاع و تيراندازي دستگير کند، همچنين کلانتري 19 طاقبستان نيز با تلاش و کار شبانه روزي چهار نفر از متهمان و عاملان تير اندازي را در حوزه مربوطه دستگير کرد.
سرهنگ شيرزادي گفت: در ادامه روند دستگيري ها، پاسگاه قرسو شش نفر، کلانتري 12-22 بهمن و 24 الهيه نيز هر کدام يک نفر از متهمان و عاملان تيراندازي هاي اخير را شناسايي و در يک عمليات ضربتي دستگير کردند.
وي خاطرنشان ساخت: متهمان دستگير شده داراي ميانگين سني 29 سال و بعضاً سابقه دار هستند که برابر بازجويي هاي به عمل آمده، انگيزه تيراندازي و نزاع متهمان، عموماً جنبه شخصي و خانوادگي داشته است.
فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه در پايان با اشاره به اينکه، در اين زمينه پرونده اي تشکيل و متهمان نيز جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند، بيان داشت: رسالت ناجا پيشگيري از جرم و برقراري نظم و امنيت پايدار است که در اين راستا پليس اين شهرستان با تمام توان با هر گونه هنجار شکني و نا امني در سطح شهر برخورد قاطع مي کند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار