اصفهان؛

راه‌اندازی اینترنت ۴.۵G همراه اول در نطنز

رئیس اداره مخابرات نطنز گفت: به‌ زودی با ارتقای شبکه و سایت‌های تلفن همراه در نطنز شاهد راه‌اندازی اینترنت پیشرفته ۴٫۵G همراه اول در نطنز خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس فردوسی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: از امروز به مدت 3 روز شاهد اختلال و با قطعی تلفن همراه اول در نطنز خواهیم بود و علت این کار ارتقای شبکه و سایت تلفن همراه به خاطر نصب تجهیزات اینترنت پیشرفته 4.5G همراه اول است.

وی افزود: به‌ زودی و پس از تعویض تجهیزات سایت‌های سرابان، منبع آب، مسکن مهر و سرای سالمندان و نصب تجهیزات اینترنت پرسرعت، مشترکان نطنزی که پیامک استفاده از اینترنت پیشرفته 4.5G همراه اول را دریافت کرده‌اند می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

رئیس اداره مخابرات نطنز تصریح کرد: به‌ منظور راه‌اندازی اینترنت 3G در ابیانه و طرق رود 2 سایت جدید در این در منطقه اضافه شده و مشترکین این محدوده نیز می‌توانند از اینترنت 3G استفاده کنند.

وی گفت: به‌ زودی جهت تقویت پوشش اینترنت 3G در شهرک صنعتی اوره، دانشگاه پیام نور و بلوار شهید منتظری یک سایت جدید در میدان بسیج نصب راه‌اندازی می‌شود.

فردوسی اضافه کرد: مشترکان همراه اولی که پیامک نصب اینترنت پیشرفته 4.5G همراه اول را دریافت کرده‌اند می‌توانند تا پایان بهمن‌ماه به دفاتر خدماتی مراجعه و سیم‌کارت usim را به‌صورت رایگان دریافت و همچنین 4 گیگ اینترنت رایگان را نیز هدیه بگیرند.

وی در پایان گفت: در ماه‌های گذشته کلیه سایت‌های موبایل شهرستان نطنز بهسازی و نوسازی شد و پهنای باند این سایت‌ها چند برابر افزایش پیدا کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.