اصفهان؛

نوسازی ناوگان عمومی اصفهان همزمان با دهه فجر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حدود 500 اتوبوس با استاندارد یورو چهار در زمینه کاهش آلودگی اصفهان همزمان با دهه مبارک فجر وارد زنجیره حمل و نقل شهری می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد شریعتی  دیشب در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودروی اصفهان اظهار کرد: باید از تمامی مسؤولان شرکت نمایشگاه‌های اصفهان تشکر کنم که با توجه به فضای محدود توانسته‌اند طی چند سال گذشته نمایشگاه‌های پرباری را برگزار کنند.

وی افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از نمایشگاه‌های جدید اصفهان شاهد برطرف شدن مشکلات فعلی بوده و فضای مطلوب‌تری برای برگزاری نمایشگاه‌ها در اختیار داشته باشیم، در همین راستا در بودجه سال 96 اصفهان، پروژه بزرگ شرکت نمایشگاه‌های اصفهان را جز یکی از طرح‌های ویژه در نظر گرفتیم تا بتوانیم به تکمیل شدن هر چه سریع‌تر آن کمک کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به آلودگی هوای اصفهان نیز اشاره داشت و ادامه داد: در زمینه کاهش آلودگی شهر اصفهان اقدامات خوبی شکل گرفت، حدود 500 اتوبوس با استاندارد یورو چهار در همین ارتباط و همزمان با دهه مبارک فجر وارد زنجیره حمل و نقل شهری می‌شوند.

در ادامه شاهین آذری معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم در صنعت خودرو، مطالبات خودروسازان به قطعه سازان است که امیدواریم این موضوع هر چه زودتر پیگیری و نتایج مثبتی حاصل شود.

وی اضافه کرد: وضعیت تولید خودرو در کشور نسبت به چند سال گذشته با بهبود نسبی روبرو بوده اما همچنان با نقاط ایده‌آل فاصله داریم و نیاز است اقدامات بیشتری در راستای به روز کردن صنعت خودروسازی کشور شکل گیرد.

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تأکید کرد: اقدامات خوبی در راستای کمک به صنایع شکل گرفت، برای نمونه تمامی محدودیت‌ها همچون وجود چک برگشتی و اقساط معوقه در ارتباط با صنعتگران و تولیدکنندگان نادیده گرفته شد تا زمینه ارائه تسهیلات به آن‌ها فراهم شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.