۶۰۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام‌الله دهه فجر در استان‌ها برگزار می‌شود

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان از برگزاری ۶ هزار برنامه فرهنگی و ورزشی در استان‌ها توسط ادارات کل ورزش و جوانان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

۶۰۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام‌الله دهه فجر در استان‌ها برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالحمید احمدی ظهر امرور در نشست تخصصی دبیران شورای پژوهشی و فناوری در بوشهر  با اشاره به اهداف برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت:هدف از برگزاری نشست دبیران شوراهای پژوهشی و فناوری استان‌های منطقه 6  در بوشهر ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی در استان‌های مختلف کشور در حوزه مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان  است.

وی با بیان اینکه پژوهش با توجه به گستردگی   امورات وزارت ورزش و جوانان از اهمیتی بالایی برخوردار است خاطرنشان کرد: بر همین اساس برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه برای برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات اقتصاد مقاومتی در ورزش،توسعه ورزش و ارتقا سطح جوانان انجام  شده است.

احمدی از برگزاری کنگره علمی جوانان در آیینه پژوهش در شهر شیراز خبر داد و افزود: برگزاری آیین پاسداشت ارزش‌های پهلوانی در ورزش تا پایان سال انجام می‌شود.

معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان  با اشاره به بهره جستن از نقطه نظرات مراکز علمی در رفع مشکلات جوانان  تاکید کرد:  تلاش می‌شود تا از نظرات همه صاحب‌نظران و مراکز علمی برای رفع نیازهای تخصصی در حوزه ورزش و جوانان  استفاده شود.

وی  با اشاره به اینکه 42 دستگاه  برای  برنامه‌ریزی ارتقا سطح  علمی و پژوهشی جوانان  فعالیت می‌کنند گفت: 16 دستگاه در شورای عالی جوانان، 26 دستگاه در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان همکاری دارند که هماهنگی این فعالیت‌ها بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.

معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان گفت:  3 حوزه ازدواج و تعالی خانواده، اوقات فراغت و ساماندهی تشکل‌های جوانان فعالیت‌های  مطلوبی ارائه کرده‌اند.

احمدی از برگزاری 6 هزار برنامه فرهنگی و ورزشی  در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: 6 هزار برنامه فرهنگی و ورزشی در استان‌ها توسط ادارات کل ورزش و جوانان در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.