نصیرزاده:

داور بازی پرسپولیس چهار هفته محروم می شود

کارشناس داوری فوتبال گفت: امکان محرومیت سه یا چهار هفته ای داور دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد زیاد است.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بیانیه دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال و احتمال محرومیت احمد صالحی داور دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: دپارتمان داوری مجاز است در مقاطع مختلف در واکنش به اتفاقاتی که در مسابقات لیگ برتر یا جام حذفی رخ می دهد بیانیه صادر کند و نمی توان به این حرکت دپارتمان ایراد گرفت.

وی افزود: من بازی دیروز را تماشا نکردم اما با توجه به شنیده ها به احتمال زیاد احمد صالحی داور دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد سه یا چهار هفته محروم می شود.


نصیرزاده همچنین در مورد صدور حکم فیفا مبنی بر محرومیت باشگاه استقلال از نقل و انتقالات به دلیل بدهی گفت: در این مورد فیفا تنبیهاتی دارد که از جمله آنها می توان به کسر امتیاز و محرومیت از شرکت تیم ها در نقل و انتقالات اشاره کرد که حکم فیفا برای باشگاه استقلال از نوع محرومیت بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: باشگاه استقلال تا قبل از پایان زمان قانونی نقل و انتقالات فرصت دارد رضایت شاکیان خود را جلب کند، در این صورت محرومیتی برای این باشگاه اعمال نخواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
باتوجه به اینکه تیم محبوب پرسپولیس این همه طرفدار دارد لطفا در انتخاب داور دقت زیادی شود پرسپولیس سال گذشته هم توسط این داور گرامی ضربه دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
ایشون بهتره شغلشون رو عوض کنن برن تو کار دیگه چون با محرومیت 4 ساله درست نمیشه
Germany
باقری
۱۸:۴۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
جناب نصیر زاده لطفا به شعور مردم توهین نکن..این داور درپارسال هم محروم شدو عبرت نگرفت.من طرفدار فوتبال زیبا والبته پاک هستم وجود چنین داوری به ضررفوتبال کشور است
آخرین اخبار